Marketing MSc
Gazdaságtudományi Kar
Pannon Egyetem
A marketing mesterszak nappali tagozaton csak angol nyelven, míg levelező tagozaton csak magyar nyelven indul.
A Marketing MSc szakot neked ajánljuk, ha
- érdeklődsz a piaci jelenségek közötti összefüggések iránt
- tanulmányozni szeretnéd a globalizálódó világ fogyasztási tendenciáit
- már korábban is tanultál marketinget, és szeretnéd a megszerzett tudásodat elmélyíteni
- más területen szerzett végzettségedet szeretnéd kiegészíteni marketing-ismeretekkel
- szeretnéd elsajátítani a fenntartható fogyasztás és a felelős vállalati magatartás marketing módszereit
- magasabb vezetői beosztást szeretnél betölteni értékesítési és marketing területen, a piackutatásban, vagy reklámszakemberként
- úgy tervezed, hogy valamelyik gazdálkodástudományi doktori iskolában szeretnéd tanulmányaidat folytatni
Itt olyan tantárgyakat is hallgathatsz, mint
a Fogyasztásszocilógia/Fogyasztáspszichológia, az Integrált marketingkommunikáció, vagy a Stratégiai marketingtevezés. Jól hangzik, ugye? De ez még mind semmi!
Hol helyezkedhetsz el megszerzett okleveleddel?
- gyártó- és szolgáltatóvállalatok
- kereskedelmi vállalatok
- állami intézmények
- non-profit szervezetek
- piackutató ügynökségek
- reklámügynökségek
- elektronikus kereskedések
- PR-ügynökségek
- tanácsadó vállalatok
- vagy akár elindíthatod saját vállalkozásodat is
Érdekelnek a részletek? Tudj meg többet a kar oldalán!
-
Előfeltétel nélkül:
Előfeltétel nélkül felvehetők azok, akik a gazdaságtudományok képzési területről a gazdálkodási és menedzsment, a pénzügy és számvitel, a nemzetközi gazdálkodás, a kereskedelem és marketing, továbbá a műszaki képzési területről a műszaki menedzser alapképzési szakok valamelyikén szereztek alapdiplomát.
Előfeltétellel:
A szakra előfeltétellel felvehetők a gazdaságtudományok képzési területről az emberi erőforrások, a turizmus-vendéglátás, az alkalmazott közgazdaságtan, a gazdaságelemzés, a közszolgálati, az üzleti szakoktató alapképzési szakról, továbbá azokról az alapképzési és mesterképzési szakokról, amelyek tantárgyi programjából a mesterképzésbe való belépéshez szükséges és megszerzett kreditek száma legalább 30 az alábbi területekről:
– módszertani ismeretek (matematika, statisztika, informatika) területéről 8-12 kredit;
– elméleti közgazdaságtani ismeretek (mikro- és makroökonómia, nemzetközi gazdaságtan, regionális gazdaságtan, gazdaságtörténet) területéről 8-12 kredit;
– üzleti szakmai ismeretek (vállalatgazdaságtan, vállalati pénzügy, marketing, számvitel, vezetés-szervezés, emberi erőforrás) területéről 10-14 kredit.
A felvételi elbeszélgetés (max. 45 pont) és a leckekönyvi tanulmányi átlag (max. 45 pont) összege (max. 90 pont), vagy
A felvételi elbeszélgetés duplázása (max. 90 pont).
Többletpontként 10 pont szerezhető.
A szóbeli szakmai felvételi vizsga jellege: beszélgetés a pályázó szakmai hátteréről, előtanulmányairól. Ennek célja a mesterszak sikeres elvégzésére vonatkozó esélyek feltérképezése. Néhány kérdés erejéig a felvételiző által választott idegen nyelven folyik a beszélgetés.
Többletpontok:
Maximum 10 többletpont adható.
- Esélyegyenlőségi maximális pont: 8 pont (fogyatékosság: 4 pont; gyermekgondozás: 4 pont; hátrányos helyzet: 4 pont)
- Intézményi TDK 1. helyezés: 5 pont
- Intézményi TDK 2. helyezés: 4 pont
- Intézményi TDK 3. hely/különdíj: 3 pont
- Kiemelkedő szakmai teljesítmény: 4 pont
- Országos tanulmányi verseny: 4 pont
- OTDK: 8 pont
- Publikáció: 4 pont
- Szakmai publikáció: 4 pont
- Tudományos konferencia részvétel: 4 pont
Szakmai publikációként elismerhető teljesítmények:
- referált szakmai lapban megjelent publikáció,
- nem referált szakmai lapban megjelent/elfogadott publikáció,
- egyéb lektorált szakmai publikáció.
Kiemelkedő szakmai teljesítményként elismerhető tevékenységek:
- konferencia előadás/poszter/absztrakt/(magyar vagy külföldi és nem TDK, OTDK),
- országos vagy nemzetközi szakmai versenyen elért 1-3. helyezés,
- szakmai díj
-
4 félév
-
Okleveles közgazdász „Marketing” mesterszakon (Economist in Marketing) – MSc
-
Kovács Edit
mesterképzések koordinátora
Pannon Egyetem – Marketing Intézeti Tanszék
Cím: 8200 Veszprém, Egyetem u. 10.
E-mail: bollok.edit@gtk.uni-pannon.hu
Telefon: (88) 624-334